بی خیال

اشعار عاشقانه

مانده ام در بی کسی ها، بی خیال

آخر دلواپسی ها .....، بی خیال

شهر غمگین سکوتم بعد تو...

روز و شب در جستجوتم، بی خیال

من که میمیرم ز داغ رفتنت

من سکوتم پر زدردم ، بیخیال



نظرات شما عزیزان:

نازنین محسنی
ساعت11:59---17 آبان 1394
دروود
خسته نباشید
خیلی وبتون عالیه

گر بگویم با خیالت تا کجاها رفته ام
مردمان این زمانه سنگسارم می کنند...
استاد فرامرز عرب عامری

رج به رج هر بیت را از روی چشمت ساختم
شعرهایم دستباف مهربانی های توست...
استاد فرامرز عرب عامری

یک امشبی که آمده بودی به خواب من
من از غم فراق تو خوابم نبرده بود...
استاد فرامرز عرب عامری.

...


یکی مثل خودت
ساعت1:12---18 مرداد 1394
دوست داشتنت چمدان‌یست

در دستانِ بلاتکلیف ترین مسافر

که راهی اش می کنند

بی آنکه بداند کجا

بداند کِی

نه شماره ی پروازی

نه بلیطِ قطاری

او می ماند و چمدان

و تماشایِ هرروزه ی مسافرانی که

با لبخند

با اشک

از هم جدا می شوند

به هم می رسند

و او

نه می داند باید گریه کند

نه می داند باید بخندد

دوست داشتنت چمدانیست

که نه می توانم بازش کنم

نه می توانم رهایش کنم

نه می توانم به مقصدی بروم

شاید باید فراموشی بگیرم

چمدان را جایی جای بگذارم

اولین بلیط را خریداری کنم

و دور شوم

و هرکه از من پرسید

چمدان به همراه ندارید ؟

بگویم

به گمانم در ایستگاه جای گذاشتم

بگویند

می خواهید خبر بدهید پیدایش کنند ؟

بگویم

اگر برایِ من باشد

پیدایم می کند...


یکی مثل خودت
ساعت23:59---25 خرداد 1394
نشسته ام بر بام دلتنگـــی
و ...
رج به رج شعر می بافـــم
بر قامتــــــ بلند لحظه های نبودنتــــــ ؛
بیــــــــــا...
و به رسم عاشقی،
دلتنگی های مرا ورق بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 24 خرداد 1394برچسب:,ساعت23:37توسط وحید | |